یابنده yabandeh.blog.ir

...السلام علیک یا صاحب الزمان

یابنده yabandeh.blog.ir

...السلام علیک یا صاحب الزمان

هدف من ازساخت این سایت برداشتن قدمی برای دین شناسی است .امیدوارم که تمامی عزیزانی که به سایت من مراجعه می کند کمال استفاده راببرند
نظرات خودتون رو برای ما ارسال کنید :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یامهدی ادرکنی

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ


آخر سال است و بی جیره و مواجب ماندهایم ـــــــــــــ باز هم در کارِ خود، از هر جوانب ماندهایم

هر چه قدری که صلاحِ ماست آن را لطف کن ــــــــــــــ دستِ خالی در پی لطفی مناسب ماندهایم

غالباً با گریه ما احساس سیری میکنیم ــــــــــــــــ چند وقتی میشود بیقوت غالب ماندهایم

پای‎ِما امسال هم در خیمهی تو وا نشد ــــــــــــ عذر میخواهیم اگر جزء اجانب ماندهایم

کاش این خانه تکانیها به دلها میرسید ــــــــــــــــــ نفسها خاکی و ما، در این مراتب ماندهایم




یا مهـــــــــــــــــدی جان...مولای مهربانم....شاهـد دلتنگی هایم....

با کدامین قلـــــــم نام تو را بنویسم؟!
با کدامین صــــــدا تو را بخوانم؟!
با کدامین آبــــــرو صدایت کنم؟!
با چه نوایــــــی استغاثه کنم؟!
با چه رویــــــی نگاهت کنم؟!
نامه اعمالـــــم را می خوانی شرمنــــــده ام...........
لطـــف می کنی شرمنـــــــده ام............
نگاهـــــــم می کنی شرمنــــده ام.........
گر نگاهـــــم نکنی هم شرمنـــــده ام.......
تو برای ما آمــــده ای و ما ..........
باید تو را طلبــــــــــ کنیم اما ..........
نمی دانم چه بگویم ؟؟؟؟؟
نیازی نیست تو همـــــه را می دانی
هر آنچه...




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۹
هانیه سادات میرافضلی

یامهدی ادرکنی

نظرات  (۱)

۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۹:۰۸ مارال رئیسی
سلام.بعد از چند ماه فعالیتمو شروع کردم .پست های آموزنده دارید.لطفا سری بزنید ممنون
پاسخ:
متشکرم
حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی